Níže jsou uvedeny tabulky s výčtem a popisem všech atributů hrdiny a jeho speciálních útoků, které jsou používány ve hře.
Obsah:
1. ZÁKLADNÍ ATRIBUTY HRDINY:
Užívaná zkratka | Plný význam | Překlad | Popis |
---|---|---|---|
Atk | Attack | Útok | Hodnota normálního útoku, kterým působí hrdina fyzické poškození nepříteli. |
Def | Defense | Obrana | Snižuje množství tvého fyzického poškození když na tebe nepřítel útočí normálním útokem. |
Sp.Atk | Special Attack | Speciální útok | Hodnota speciálního útoku, kterým působí hrdina fyzické poškození nepříteli, ale pouze když se ti aktivuje mód bitevní zuřivosti. |
Sp.Def | Special Defense | Speciální obrana | Snižuje množství tvého fyzického poškození když na tebe nepřítel útočí speciálním útokem, během jeho aktivované bitevní zuřivosti. |
M.Atk | Magic Attack | Magický útok | Hodnota magického útoku, kterým působí hrdina fyzické poškození nepříteli. Používají ho jen postavy s magickými schopnostmi, tj. mágové a crusadeři. |
M.Def | Magic Defense | Magická obrana | Snižuje množství tvého fyzického poškození když na tebe nepřítel útočí magickým útokem. |
HP | Health Points | Body zdraví = život | Toto je tvé celkové zdraví/život vyjádřený číselnou hodnotou, která se během bitvy snižuje nepřátelskými útoky. 0 HP = smrt hrdiny v bitvě. |
Rage | Battle Rage | Bitevní zuřivost | Pokud dosáhne maximální hodnoty (během boje se průběžně nabíjí), objeví se během bitvy pod hrdinou modrý kruh a následně se aktivuje jeho speciální útok. Čím větší hodnotu má Rage ve statistikách hrdiny, tím rychleji se pak během bitvy dobíjí a tím častěji hrdina použije svůj speciální útok, který je mnohem silnější než normální útok. |
Dodge | Dodge | Uhýbání | Tento atribut umožňuje hrdinovi uhnout nepřátelskému útoku, tj. utržit nulové poškození. Čím vyšší hodnota Dodge, tím větší šance na uhnutí. |
Hit | Hit | Trefení | Umožňuje hrdinovi trefit během útoku nepřítele. Cílem je mít větší Hit než má nepřítel Dodge, tím se značně zvyšuje pravděpodobnost jeho zásahu. |
Block | Block | Blokování | Tento atribut umožňuje hrdinovi zblokovat (a případně v jednom tahu i vrátit) jeho normální a speciální útok. |
Blk.Pn | Block Penetration | Průnik blokováním | Tento atribut umožňuje hrdinovi proniknout nepřítelovým blokováním a zasáhnout ho tak. |
Critical | Critical | Kritický atribut | Tento atribut zvyšuje hrdinovu šanci uštědřit nepříteli kritický zásah. |
Crt.Atk | Critical Attack | Kritický útok | Hodnota kritického útoku, kterým působí hrdina fyzické poškození nepříteli. Aplikace tohoto útoku je závislá na hodnotě atributu Critical. |
Crt.Def | Critical Defense | Kritická obrana | Snižuje množství tvého fyzického poškození když na tebe nepřítel útočí kritickým útokem. Aplikace této obrany je závislá na hodnotě atributu Critical. |
Crt.Blk | Critical Block | Kritické blokování | Tento atribut umožňuje hrdinovi zblokovat jeho kritický útok. Aplikace tohoto blokování je závislá na hodnotě atributu Critical. |
Initiative | Initiative | Iniciativa | Pokud má hrdina hodnotu tohoto atributu vyšší než nepřítel, začíná hrát v bitvě jako první. Kdo v bitvě začíná, tak jí zpravidla i vyhrává. Tento atribut není uváděn ve statistikách hrdiny, nicméně sečtená iniciativa všech aktivně nasazených hrdinů se uvádí v menu Tactics (Taktika) jako Grid Initiative. Při zahájení bitvy se započítává i iniciativa Mazlíků, v údaji Grid Initiative však vlivem (asi) chyby ve hře přičtena většinou není (u mě přičítá pouze iniciativu Luckyho). |
Def vs DMG (Grid) | Defense versus Damage (Grid) | Obrana proti plošnému poškození | Tento atribut není uváděn ve statistikách hrdiny, jde získat zejména v menu Skills (dovednosti), jde o obranu proti gridovému (plošnému) poškození. |
2. ATRIBUTY ZÁKLADNÍCH VARIANT SPECIÁLNÍCH ÚTOKŮ:
Užívaná zkratka | Plný význam | Překlad | Popis |
---|---|---|---|
DMG (Col) | Damage (Column) | Útok na sloupec nepřátel | Útok zasáhne nepřítele stojícího proti útočícímu hrdinovi a další nepřátele v jeho vertikální úrovni. |
DMG (Front Col) | Damage (Front Column) | Útok na přední sloupec nepřátel | Útok zasáhne nepřátele stojící v přední vertikální formaci |
DMG (Rear Col) | Damage (Rear Column) | Útok na zadní sloupec nepřátel | Útok zasáhne nepřátele stojící v zadní vertikální formaci. |
DMG (Row) | Damage (Row) | Útok na řadu nepřátel | Útok zasáhne nepřítele stojícího proti útočícímu hrdinovi a další nepřátele v jeho horizontální úrovni. |
DMG (Row+1 Above) | Damage (Row+1 Above) | Útok na řadu nepřátel + 1 řadu výše | Jako útok na řadu, ale hrdina zasáhne i 1 řadu nad tou původní. |
DMG (Row+1 Below) | Damage (Row+1 Below) | Útok na řadu nepřátel + 1 řadu níže | Jako útok na řadu, ale hrdina zasáhne i 1 řadu pod tou původní. |
DMG (Rear) | Damage (Rear) | Útok na nepřítele v zadní formaci | Útok zásáhne nepřátele v posledním sloupci formace. |
DMG (Cross) | Damage (Cross) | Křížový útok (ve tvaru +) | Útok zasáhne nepřítele stojícího proti útočícímu hrdinovi a další nepřátele v jeho horizontální i vertikální úrovni. |
DMG (X / Saltire) | Damage (X / Saltire) | Křížový útok (ve tvaru X) | Útok zasáhne nepřítele stojícího proti útočícímu hrdinovi a další nepřátele v jeho diagonálních (tvar X) úrovních. |
DMG (Grid / All) | Damage (Grid / All) | Plošný útok | Útok zasáhne plošně všechny nepřátele. |
DMG (Multi) | Damage (Multi) | Útok ve 2 sloupcích | Útok zasáhne nepřítele stojícího proti útočícímu hrdinovi, dále jednoho nepřítele hned za ním, 2 nepřátele hned nad nimi a 2 nepřátele hned pod nimi, pokud tam jsou. |
DMG (Splash) | Damage (Splash) | Útok rozstřikem | Útok zasáhne nepřítele stojícího na začátku řady proti útočícímu hrdinovi a všechny další nepřátele stojící v jeho těsné blízkosti ve všech směrech. |
DMG (Back Splash) | Damage (Back Splash) | Útok rozstřikem odzadu | Útok zasáhne nepřítele stojícího na konci řady proti útočícímu hrdinovi a všechny další nepřátele stojící v jeho těsné blízkosti ve všech směrech. |
3. ATRIBUTY POKROČILÝCH VARIANT SPECIÁLNÍCH ÚTOKŮ (většinou aplikované spolu s poškozením způsobeným speciálním útokem):
Užívaná zkratka | Plný význam | Překlad | Popis |
---|---|---|---|
Battle Order | Battle Order | Bitevní řád | Mění pořadí útočících v bitvě. |
Dazzle | Dazzle | Oslnění | Po zásahu nepřítel začne útočit na vlastní jednotky. |
Disengage | Disengage | Vyřazení | Zasažený protivníkův hrdina uteče z bitvy bez možnosti jeho návratu. |
Empower | Empower | Posílení | Po provedení speciálního útoku neklesne Rage na 0, ale na stanovenou nenulovou hodnotu. |
Enrage | Enrage | Rozzuření | Tvé další útoky způsobí poškození srovnatelné se speciálním útokem. |
Exhaust | Exhaust | Vyčerpání | Sníží nepřítelův Rage. |
Focus | Focus | Zaměření | Pokud hrdinovi klesne zdraví pod stanovenou úroveň, tak používá Crt.Atk |
Fortify | Fortify | Upevnění | Zatím nezjištěno. |
Heal | Heal | Léčení | Hrdina léčí sebe nebo i další spojenecké jednotky. |
Pacify | Pacify | Zklidnění | Zabraňuje nepříteli provést Enrage. |
Poison | Poison | Otrávení | Útokem zasažená jednotka je otrávena, přičemž jed působí další poškození. |
Revenge | Revenge | Odplata | Po zasažení hrdiny s tímto atributem se tento hrdina pomstí odvetným úderem zvýšeným o stanovená získaná procenta. |
Revitalize | Revitalize | Vzpružení | Zvyšuje hodnotu tvého Rage. |
Revive | Revive | Oživení | Oživuje spojencké v bitvě zabité hrdiny. |
Sleep | Sleep | Uspání | Útokem zasažená jednotka je uspána, čímž je na stanovený počet kol vyřazena z boje. |
Stun | Stun | Omráčení | Útokem zasažená jednotka je omráčena, čímž je na stanovený počet kol vyřazena z boje. |
Ultimate Shield | Ultimate Shield | Neproniknutelný štít | Útočící hrdina získá po provedení speciálního útoku na celé jedno bitevní kolo neproniknetulený štít. |
Ultimate Shield Break | Ultimate Shield Break | Proražení neproniknutelného štítu | Prorážení nepřítelova neproniknutelného štítu. |
Weaken | Weaken | Oslabení | Oslabuje nepřítele. |
4. DOPLŇKOVÉ ATRIBUTY SPECIÁLNÍCH ÚTOKŮ (většinou aplikované spolu s poškozením způsobeným speciálním útokem):
Užívaná zkratka | Plný význam | Překlad | Popis |
---|---|---|---|
1R (2R, 3R, apod) | 1 Round | 1 kolo | Počet kol, po dobu kterých bude výše uvedená pokročilá varianta útoků působit, uvádí se v závorce za těmito atributy. |
100% Chance | 100% Chance | 100% šance | Je spojeno s výše uvedenými pokročilými variantami atributů speciálních útoků, znamená 100% šanci na jeho provedení. |
High Chance | High Chance | Velká šance | Je spojeno s výše uvedenými pokročilými variantami atributů speciálních útoků, znamená velkou šanci na jeho provedení. |
Med. Chance | Medium Chance | Střední šance | Je spojeno s výše uvedenými pokročilými variantami atributů speciálních útoků, znamená střední šanci na jeho provedení. |
Low Chance | Low Chance | Nízká šance | Je spojeno s výše uvedenými pokročilými variantami atributů speciálních útoků, znamená nízkou šanci na jeho provedení. |
Atk vs Archer | Attack versus Archer | Útok proti lučištníkovi | Útok (nebo jiný atribut) proti lučištníkovi (nebo dalším typům hrdinů), v závorce se uvádí hodnota, o kterou je tento např. útok zvýšen (např. 100%). |
Enemy Atk down | Enemy Attack down | Snížení nepřátelského útoku | Změna hodnoty nepřátelského např. útoku, za slovem Enemy je uveden atribut, následuje označení zvýšení nebo snížení a v závorce bývá uvedena hodnota o kolik. |
Nml. | Normal | Normální | Uvádí se v kombinaci např. s útokem nebo obranou, pro její rozlišení od speciální nebo magické. |
Email: chrunda@seznam.cz - Web: www.heroesofatlan.wz.cz