Zpět nahoru

Hrdinové - výběr a možnosti vylepšování

Níže je uveden popis získávání a vylepšování hrdinů. Všechny uvedené možnosti samořejmě platí jak na základní hrdiny získávané z hospody, tak na Celestial hrdiny získávané od Levelu 85 na nebesích v Hall of Heroes.


Obsah:

  1. HEROES (hrdinové z hospody - pořízení)
  2. GEAR (výstroj a výzbroj)
  3. TEMPER (kalení-temperování zbroje)
  4. SPIRITS (duchové)
  5. EMBLEMS (emblémy hrdiny)
  6. POTIONS (lektvary)
  7. ORBS (orby pro výzbroj)
  8. ENGRAVING (vrývání vylepšených atributů hrdinovi)
  9. CELESTIAL HEROES (božští hrdinové z nebes)
  10. TRANSFER (přenos úrovní z hrdiny na hrdinu)

1. HEROES (hrdinové z hospody - pořízení):

  • Od začátku měj maximální možný počet hrdinů, jen co to půjde, odemkni v menu Taktika slot pro rezervního hrdinu, který nastupuje po poražení kteréhokoli z tvých normálně nasazených hrdinů (maximum je tedy 6).
  • Hrdinové jsou v hospodě rozděleni do 26 tzv. Tierů (mimo hospodu až Tier 30), což jsou úrovně stanovené na základě tvé Fame (slávy). Vždy po dosažení určitého stupně Fame se ti zpřístupní další Tier s hrdiny, které si můžeš pořídit - v hospodě jich je celkem 61. Fame získáváš soubojemi v Aréně, v Konvojích a při plenění ruin v Doku, dále pak při Eventech.
  • Hrdinové z hospody, které je dobré pořídit (jde o doporučení zejména pro hlavního hrdinu Paladina):
    1. Tier - Izet, Rosa
    2. Tier - nikdo zajímavý
    3. Tier - Dremor
    4. Tier - Cicero, Longhorn
    5. Tier - nikdo zajímavý
    6. Tier - Cornelia (náhrada za Rosu, vydrží až do Levelu 85)
    7. Tier - Nina (náhrada za Izet, vydrží až do Levelu 85)
    8. Tier - nikdo zajímavý
    9. Tier - Drusus (náhrada za Longhorna, vydrží až do Levelu 85)
    10. Tier - Tuya (náhrada za Dremora, vydrží až do Levelu 85)
    11. Tier - Larma (náhrada za Cicera, vydrží až do Levelu 85)
    12. Tier - nikdo zajímavý
    13. Tier - Succubus (případná náhrada za jednoho z mágů - umí léčit)
    14. Tier - dále základní hrdiny nekupuj, od levelu 85 začni pořizovat Celestial hrdiny.
  • V Casinu je možné vyhrát další užitečné hrdiny, je jich celkem 24 od Tieru 5 až po Tier 28 (pokud se ti nenabídnou v odměnách hned, lze je zkusit najít za rubíny tlačítkem Refresh) - vhodní jsou např. Matilda (T7), Mycenae a Mary (T10), Heinlein (T17), Ariel (T18) nebo Anna a Zena (T24).
  • Další 3 hrdiny - Gregore, Bossrora, Kireye (T28) - lze zakoupit V Guild Shopu, vzhledem k jejich ceně a nemožnosti vylepšování však jejich nákup nedoporučuji, jdou nicméně všichni 3 opět vyhrát v Casinu.
  • Level ostatních hrdinů vždy postupně srovnej s levelem hlavního hrdiny pomocí prozkoumávání ruin v Doku.
  • Popis všech atributů hrdiny a jeho speciálních útoků je uveden stránce Atributy.

2. GEAR (výstroj a výzbroj):

  • Měj vždy na každém hrdinovi veškerou dostupnou zbroj, nakup jí v Shopu.
  • Veškerou zbroj na všech hrdinech vždy udržuj na stejné úrovni dle Levelu hlavního hrdiny (např. hlavní hrdina Lvl 26, zbroj na všech hrdinech Lvl 20 - Gilded) - prováděj v Hero/Gear/Craft/symbol Craft.
  • Neprocházej opakovaně všechny již udělané Elite Dungeony, ale jen ty, na kterých získáš potřebné svitky na zbroj požadované úrovně, zbylou energii použij na plátování nebo emblémy.
  • Po kliknutí na již zabojovaný Elite Dungeon lze každý den jednou za rubíny daný dungeon resetovat (tlačítkem Reset) a najít tak další svitek.
  • Od Lvl 70 je možné provádět plátování, prováděj to systematicky a postupně na všech zbrojích všech hrdinů, udržuj stejnou úroveň plátování, svitky se kupuji v Guild shopu - prováděj v Hero/Gear/Craft/symbol Plate.

3. TEMPER (kalení-temperování zbroje):

  • Zbroj vytemperuj dle dostupných prostředků do tvého Levelu 70 na hodnotu 25-30 (u všech), do Lvl 100 na 60-65 (u všech), do Lvl 160 alespoň na hlavním hrdinovi na 100-120, od Lvl 160 jsou neomezené finance, tam vytemperuj vše na maximum.
  • Maximální možná hodnota Temperu je shodná s aktuálním Levelem hlavního hrdiny.
  • Při každém zvýšení úrovně (barvy) zbroje klesne aktuální hodnota Temperu o 5.
  • Cena Temperu není závislá na úrovni (barvě) zbroje. Cena Temperu se liší pro každý typ výstroje (magické náušnice stojí stejně jako amulet), cena Temperu všech zbraní (včetně magického meče) je stejná. Cena roste pouze s hodnotou Temperu.
  • Za Temper zbytečně neutrácej, většinu peněz šetři na Spirits. Kompletní ceník Temperu je uveden v poskytnutém souboru ke stažení. Ceny Temperu pro 6 hrdinů (1 je crusader, který nemá helmu, celkem tedy 35ks zbroje) vždy za 5 provedených úrovní uvádím níže:
    1. Úroveň 1-5: 54.725
    2. Úroveň 6-10: 203.595
    3. Úroveň 11-15: 572.440
    4. Úroveň 16-20: 1.354.170
    5. Úroveň 21-25: 2.830.280
    6. Úroveň 26-30: 5.366.310
    7. Úroveň 31-35: 9.434.000
    8. Úroveň 36-40: 15.725.100
    9. Úroveň 41-45: 24.910.000
    10. Úroveň 46-50: 37.895.000
    11. Úroveň 51-55: 55.968.000
    12. Úroveň 56-60: 80.427.500
    13. Úroveň 61-65: 113.128.500
    14. Úroveň 66-70: 155.979.000
    15. Úroveň 71-75: 211.602.500
    16. Úroveň 76-80: 282.887.500
    17. Úroveň 81-85: 373.438.000
    18. Úroveň 86-90: 487.600.000
    19. Úroveň 91-95: 598.888.030
    20. Úroveň 96-100: 710.639.725
    21. Úroveň 101-105: 763.200.000
    22. Úroveň 106-110: 776.450.000
    23. Úroveň 111-115: 789.700.000
    24. Úroveň 116-120: 802.950.000
    25. Úroveň 121-125: 816.200.000
    26. Úroveň 126-130: 829.450.000
    27. Úroveň 131-135: 842.700.000
    28. Úroveň 136-140: 855.950.000
    29. Úroveň 141-145: 869.200.000
    30. Úroveň 146-150: 882.450.000
    31. Úroveň 151-155: 895.700.000
    32. Úroveň 156-160: 908.950.000
    33. Úroveň 161-165: 922.200.000
    34. Úroveň 166-170: 935.450.000
    35. Úroveň 171-175: 948.700.000
    36. Úroveň 176-180: 961.950.000
    37. Úroveň 181-185: 975.200.000
    38. Úroveň 186-190: 988.450.000
    39. Úroveň 191-195: 1.001.700.000
    40. Úroveň 196-200: 1.014.950.000
    41. Úroveň 201-205: 1.028.200.000
    42. Úroveň 206-210: 1.041.450.000
    43. Úroveň 211-215: 1.056.650.000
    44. Úroveň 216-220: 1.073.150.000
    45. Úroveň 221-225: 1.089.650.000
    46. Úroveň 226-229: 883.600.000
  • Z výše uvedeného ceníku vyplývá, že pokud budeš chtít udržovat zbroj např. na úrovni Temperu 50, tak s každou změnou úrovně (barvy) zbroje musíš vždy zaplatit cca 38 milionů.
  • Dále můžeme odvodit, že teoretická cena vytemperování zbroje 1 hrdiny od nuly na maximum činí cca 5 miliard a pro 6 hrdinů (z toho 1 Crusader) to je cca 24 miliard. Reálně je to však samozřejmě, díky udržování zbroje na určitých úrovních temperu v průběhu hry, mnohem více.

4. SPIRITS (duchové):

  • Do všech slotů všech hrdinů obsaď hned od začátku žluté duchy (Rank 4) a dostaň je na Lvl 5-6 (výjimkou je fialový duch pro Dodge - Rank 3), bude tě to stát cca 200 milionů, sloty se odemykají postupně, poslední na Lvl 85 hlavního hrdiny.
  • Nasbírej duchy s následujícími vlastnostmi: Atk (mágové M.Atk), Sp.Atk, Rage, HP, Blk.Pn, Crt.Atk, Crt.Blk, Hit, (Dodge) - 8 slotů, 8 duchů s uvedenými vlastnostmi, ostatní zatím nejsou třeba.
  • Od levelu 80 (reálně 100) lze vyvolat červené duchy (Rank 5), nemusíš je hned nasazovat (špatně se jim zvedá úroveň - pozřou jen červené a žluté duchy), odkládej je bokem k již nepoužívaným hrdinům, poslouží jako stavební kámen pro bílé duchy (Rank 6).
  • Na začátku používej k vyvolávání modré tlačítko Summon, poté (jak se na určité úrovni objeví) žluté tlačítko Invoke, od Lvl 120 si zaškrtni checkbox Unlimited, Invoke bude probíhat mnohem rychleji, jeden Invoke tě bude stát cca 5 milionů.
  • S každým vyvolaným duchem ti přibývají také fialové kameny, za které je možné zkoušet vyvolat zhruba od levelu 100 bílé duchy, zkoušej to ale pouze v případě, že jich máš aktuálně 6000 a více - to může stát jeden bílý duch (strop je 200 pokusů za 30 kamenů za pokus).
  • Je dobré počkat na Event, kdy získáváš při Invoke více fialových kamenů a vyvolání bílého ducha jich stojí méně (zvyšuje se pravděpodobnost úspěchu jeho vyvolání, např. již při 50. pokusu, ne až při 168.).
  • Pakliže se ti podaří vyvolat bílého ducha (při 6000 kamenech na 100%), potřebuješ k němu 2 konkrétní červené duchy (Rank 5), které musíš sundat z hrdiny - pak lze bílého ducha opravdu vytvořit.
  • Do všech slotů všech hrdinů obsaď postupně bílé duchy (Rank 6, přechodně můžeš i červené Rank 5) a dostaň je na Lvl 7-8, bude tě to stát cca 0,5-1,5 miliardy.
  • Chceš-li investovat další peníze, zvyš úroveň ducha, který zvedá HP a Rage, na úroveň 13, poté můžeš postupně zvyšovat úroveň i dalších duchů, od levelu 160 (neomezené peníze rozebíráním drahokamů) zvyš úroveň všech duchů na 18 (maximum), bude tě to stát cca 48 miliard.

5. EMBLEMS (emblémy hrdiny):

  • Všechnu volnou energii zbylou po vytváření zbroje a plátování vlož do emblémů - do Lvl 85 pouze u hlavního hrdiny, poté ke všem vybraným Celestial Heroes.
  • Emblem of Skill a Life dělej u všech, Emblem of Power u všech kromě mágů, Emblem of Magic jen u mágů a Crusaderů (Crusader využije všechny 4 Emblémy).
  • Maximální level udělej u hlavního hrdiny, u ostatních udělej maximální level za diamanty, u jednoho vybraného udělej maximální level i za trofeje z Guild Shopu a případně i za antické mince z Antient Shopu (od Lvl 160).
  • Máš-li u tohoto hrdiny doplněné na maximum i lektvary (viz níže), proveď přesun hodnot na další hrdiny v Hero/Gear/Transfer. POZOR - z jednoho hrdiny lze provést přesun na jiného hrdinu pouze jednou, z hlavního hrdiny nelze přenášet vůbec !!!
  • Při použití přesunu se dostane hrdina na poloviční hodnoty aktuálních hodnot hrdiny dárce, má-li obdarovaný již některou takovou hodnotu, nedostane Máš-li u tohoto hrdiny doplněné na maximum i lektvary (viz níže), proveď přesun hodnot na další hrdiny v Hero/Gear/Transfer. POZOR - z jednoho hrdiny lze provést přesun na jiného hrdinu pouze jednou, z hlavního hrdiny nelze přenášet vůbec !!!

6. POTIONS (lektvary):

  • Do Lvl 85 dávej lektvary jen hlavnímu hrdinovi, poté vybraným Celestial Heroes.
  • Začni zelenými, až začnou dávat všechny tři mínusové hodnoty přejdi na fialové (kolem hodnoty 80), až začnou dávat všechny tři mínusové hodnoty přejdi na žluté (kolem hodnoty 120) - žluté dávají vždy +5.
  • Maximální hodnotu udělej u hlavního hrdiny, u jednoho vybraného Celestial (ideálně toho stejného, u kterého jsi maximalizoval emblémy) udělej také maximální hodnoty a poté proveď přesun na další hrdiny v Hero/Gear/Transfer.
  • Přesouváním ušetříš velké množství energie, diamantů a trofejí. POZOR - z jednoho hrdiny lze provést přesun na jiného hrdinu pouze jednou, z hlavního hrdiny nelze přenášet vůbec !!!

7. ORBS (orby pro výzbroj):

  • Vždy, když dokončíš jedno patro v Abyssu, odemkne se ti u každého hrdiny tomuto patru příslušný slot pro orb.
  • V Abyssu dále nacházíš orby, do slotů však vždy obsaď jen modré orby (získáš je, pokud nebudeš dávat v Abyssu tlačítko Skip, ale opakovaně budeš po jednom procházet již provedené bitvy v jednotlivých patrech).
  • Každému osazenému modrému orbu nejprve odemkni za rubíny další 2 atributy - prováděj v Hero/Orbs/Imbue/symbol Imbue/Unlock - u modrých orbů zaplatíš pouze 20 rubínů za každé 1 odemknutí, s každou další barvou orbu to stojí o 10 rubínů více (u duhových tedy až 90 rubínů).
  • Poté každý modrý orb změň na orb vyšší úrovně (zelený, fialový, červený, bílý - Lvl 140, duhový - Lvl 160) - prováděj v Hero/Orbs/Imbue/symbol Refine/Temper. Potřebuješ k tomu peníze+Flux krystaly (z Guild shopu) nebo rubíny. Flux krystaly se platí pomocí Trophy a cena je snesitelná do jejich červené barvy, bílé a duhové orby vyjde levněji koupit za rubíny.
  • Až uděláš orb nejvyšší úrovně dle levelu hlavního hrdiny, změn atributy orbu (maximální hodnoty těchto atributů závisí na barvě orbu) - prováděj v Hero/Orbs/Imbue/symbol Imbue/Imbue (toto je vhodně dělat max 2x, u fialových nebo červených orbů a pak až u duhových).
  • Atributy měň tak, že nejprve měň všechny 3 atributy najednou a zkoušej najít libovolný 1 atribut s co nejlepší hodnotou (třeba i požadovaného atributu), ten si pak uzamkni a zkoušej to dále u druhého, ten pak zase zamkni a vylepši poslední. Každý pokus se platí penězi a aquamaríny, které také získáváš v Abyssu nebo je můžeš koupit v Guild shopu za Trophy.
  • Takto to proveď u všech orbů všech hrdinů, obsaď všechny sloty.
  • Celý výše uvedený postup vylepšování orbů dělej jen v případě, že je zrovna Event na orby alespoň x5, lépe však x7 nebo x10 - jinak to stojí šílené množství prostředků a trvá to moc dlouho.
  • Tip - až budeš mít dostatečné množství zdrojů a duhové orby, na každý orb si udělej jeden atribut Iniciativa, jinde než zde nebo na Mazlících a Skillech jí neseženeš a kdo začíná v bitvě první (díky iniciativě), ten vyhrává.

8. ENGRAVING (vrývání vylepšených atributů hrdinovi):

  • Kolem Lvl 100 se ti odemkne Engrave, postupně ho udělej ve všech slotech, ale jen na úroveň 4, kde není penalizace za rubíny.
  • Engrave zpočátku dělej jen pokud nepoužíváš Focus gemy na medaile v Celestial Shopu nebo ho dělej jako úkol při Eventech.
  • Posléze si změň vlastnosti Engravů na požadované u každého hrdiny.
  • Poté se postupně snaž dostat všechny Engrave na maximum, po úrovni 4 však není každý pokus úspěšný a abys nespadl na 0, tak se musíš vykoupit rubíny - proto je vhodné toto dělat až nebudeš potřebovat rubíny na jiné věci a bude Event alespoň x5, lépe x7 - x10.

9. CELESTIAL HEROES (božští hrdinové z nebes):


10. TRANSFER (přenos úrovní z hrdiny na hrdinu):

  • Přenos slouží pro přenos úrovní hrdiny na jiného hrdinu a provádí se pomocí tlačítka Tansfer v Hero/Gear/Transfer.
  • Přenášet lze z libovolného hrdiny, ale pouze jednou. Z hlavního hrdiny přenášet nelze.
  • Z hrdiny na hrdinu se přenáší pouze hodnota levelu hrdiny, úroveň jeho Emblémů a hodnota jeho Lektvarů.
  • Při použití přesunu se dostane obdarovaný hrdina na poloviční hodnoty aktuálních hodnot hrdiny dárce.
  • Má-li obdarovaný hrdina před přenosem již některou z těchto hodnot na stejné nebo vyšší úrovni, než je polovina hodnoty/úrovně dárce, při přenosu se k této hodnotě již nepřihlíží a zůstává mu jeho původní.
  • Příklad:

Příklad přenosu Dárce: Obdarovaný:
Aktuálně Přenese Aktuálně Po přenosu
Level 150 75 32 75
Emblem of Power Lvl 35 (595) Lvl 17 (125) Lvl 0 (0) Lvl 17 (125)
Emblem of Skill Lvl 30 (415) Lvl 15 (95) Lvl 10 (45) Lvl 15 (95)
Emblem of Magic Lvl 26 (303) Lvl 13 (75) Lvl 24 (254) Lvl 24 (254)
Emblem of Life Lvl 30 (11250) Lvl 15 (4500) Lvl 10 (2750) Lvl 15 (4500)
Potion of Power 300 150 102 150
Potion of Skill 300 150 135 150
Potion of Magic 300 150 165 165
Nárůst hodnoty - Level +43
Nárůst hodnoty - Power +173
Nárůst hodnoty - Skill +65
Nárůst hodnoty - Magic +0
Nárůst hodnoty - HP +1750

Email: chrunda@seznam.cz - Web: www.heroesofatlan.wz.cz














Partnerské weby: autoskolachramosta.cz
Vytvořil Chrunďa © 2017